Σε προσλήψεις 4.589 αναπληρωτών εκπαιδευτικών για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και σε σχολικές μονάδες Ειδικής Αγωγή προέβη χθες το υπουργείο παιδείας.
Οι προσλήψεις όμως αναπληρωτών δεν αφορούσαν τους εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής.
Το ΥΠΕΠΘ σύμφωνα με το esos.gr είπε ότι, «δεν θα προσληφθούν Γυμναστές ως αναπληρωτές διότι οι 800 που πρσλήφθηκαν ως μόνιμοι καλύπτουν τις ανάγκες στα σχολεία».
Σύμφωνα όμως με προσωρινά στοιχεία εκπαιδευτικών υπάρχουν χιλιάδες κενές ώρες στα σχολεία, τις οποίες το υπουργείο παιδείας προτίθεται να καλύψει με ωρομίσθιους, η αμοιβή των οποίων δεν ξεπερνά τα 200 ευρώ το μήνα.
Χιλιάδες εκπαιδευτικοί φυσικής αγωγής δηλώνουν, ότι, για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων αποτελεί αναγκαιότητα η πρόσληψη αναπληρωτών για τις κενές ώρες. Επιπλέον θεωρούν απαραίτητη τη θέσπιση 3ωρας φυσικής αγωγής στα σχολεία. Η εμφανής αποτυχία του ελληνικού αθλητισμού τεκμηριώνει την αναγκαιότητά της, σήμερα οι ώρες φυσικής αγωγής είναι ελάχιστες.
Παράλληλα θα δημιουργηθούν και νέες θέσεις εργασίας που τις έχει απόλυτη ανάγκη ο κλάδος της φυσικής αγωγής, είναι γνωστό ότι υπάρχουν χιλιάδες άνεργοι γυμναστές στους πίνακες αναπληρωτών.
Ακόμη, το σύνολο των γυμναστών καταγγέλλει άνιση μεταχείριση έναντι άλλων συναδέλφων τους επειδή μέχρι σήμερα προσλαμβάνονται «σκοτεινά», διαβλητά, παράνομα και με διαφορετική διαδικασία (εκτός του πλαισίου του πίνακα αναπληρωτών) στα τμήματα αθλητικής διευκόλυνσης. Το γεγονός αυτό έχει δημιουργήσει σοβαρά επαγγελματικά προβλήματα σε χιλιάδες εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής, κύρια, στη διαδικασία μόνιμου διορισμού.
Διαβάστε περισσότερα για το ζήτημα http://www.edra.gr/phpbb2/viewtopic.php?t=4645
2 σχόλια:
Καλα, κατι μας ειπες τωρα.Απο τους ηδη υπηρετουντες, ποσοι νομιζετε οτι κατι προσφερουν εκει μεσα;
Μπαλες μοιραζουν στα παιδια και τα αφηνουν να παιζουν και αυτοι καθονται και βλεπουν και αν.
(Φταιει βλεπετε και το Υπουργειο γι αυτο το χαλι,γιατι μπαλα δεν παιζουν ολοι, αλλα οσοι θελουν,αρα τι σκατα γυμναστικη γινεται,ενω παλιά, καναμε ολοι γυμναστικη και μας εβγαινε το λαδι, στο προτυπο Σχολειο, που πηγαινα και που ηταν δημοσιο βεβαια).Μουσκεμα και το Δεκεμβρη.
Να και ενα "ευθυμο" περιστατικο για να καταλαβετε τι γινεται, απο μερικους.
Πριν απο χρονια,, ημουν στην αυλη με ενα γυμναστη, που καθοταν σε τρεις(3) καρεκλες.Ναι, σε τρεις.
Καθε ποδι απο μια και ο κωλος τη δικια του.
Του λεγαμε λοιπον, καλα ρε μαλακα, τι διαολο, δεν κάνεις τιποτα;
Αφου βλεπετε, ελεγε. τους εχω δωσει μπαλες και παιζουν.
Κι εσυ; Επιμεναμε εμεις.
Κοιτα να δεις, απαντουσε.Αμα ελθει ο κομμουνισμος τοτε να δεις πως θα δουλευω.Τωρα ομως δεν εχουμε κομμουνισμο.Αρα καθομαι.
(Το γεγονος, ειναι 100% αληθινο).
Αν απουσιάζει ο «έλεγχος γνώσης» δεν ευθύνεται ο εκπαιδευτικός.
Την ευθύνη για το φαινόμενο που αναφέρεις φέρουν αποκλειστικά οι επιδιώξεις και οι αντιλήψεις της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΕΠΘ.
Σήμερα υπάρχει αξιολόγηση του εκπαιδευτικού μόνο πριν διοριστεί μόνιμος, αφού διοριστεί, ποτέ και κανένας δεν ελέγχει αν συνεχίζει να έχει επάρκεια γνώσεων.
Με το τρόπο αυτό ο εκπαιδευτικός ποτέ δεν ανατροφοδοτείται με αποτέλεσμα να παραμένει πάντα στην αρχική κατάσταση.
Σήμερα είναι γνωστό ότι τα επιστημονικά δεδομένα μεταβάλλονται καθημερινά.
Ο « έλεγχος γνώσης» θα πρέπει να έχει μόνο μορφή συνεχούς ανατροφοδότησης και τίποτα παραπέρα.
Δημοσίευση σχολίου