Πέμπτη, Ιουνίου 12

Ζητούν ο χρόνος μετακίνησης να είναι μέρος του χρόνου εργασίας



Οι εργαζόμενοι στην Αυστραλία θεωρούν ότι "θα πρέπει να θεωρείται ως εργασία» ο χρόνος που ξοδεύουν να μετακινηθούν από και προς την εργασία.

Τα επιχειρήματα που προβάλουν είναι αρκετά, μεταξύ αυτών το κυκλοφοριακό και οι αργοπορία που παρουσιάζουν σε αρκετές περιπτώσεις οι δημόσιες συγκοινωνίες θεωρούνται σοβαροί λόγοι, οι αυξημένες τιμές των καυσίμων είναι επίσης ένας από τους λόγους που προβάλλονται.

Αναφέρουν επίσης ότι οι νέες τεχνολογίες δίνουν την δυνατότητα σε αρκετούς πολίτες να μπορούν να εργάζονται από το σπίτι, έτσι όσοι εργάζονται στο σπίτι δεν χάνουν χρόνο για μετακίνηση και αυτό θεωρείται διάκριση.

Πολλές επιχειρήσεις είπαν έχουν προσωπικό που εργάζονται από το σπίτι, οπότε είναι λογικό να εξεταστεί το ζήτημα

Σύμφωνα με έρευνες ο μέσος ημερήσιος χρόνος για την μετακίνηση από και προς την εργασία σε ορισμένες περιπτώσεις φτάνει και τις τέσσερις ώρες.

Η κατάσταση αυτή τονίζουν εξαντλεί τους εργαζόμενους και μειώνει την παραγωγικότητα τους.

Αξίζει εδώ να αναφερθεί ότι προχθές στο συμβούλιο Υπουργών Απασχόλησης της ΕΕ, αποφασίστηκε να υπάρχει δυνατότητα να γίνεται επέκταση στις 62 έως 65 ώρες απασχόλησης την εβδομάδα, στην απόφαση αυτή σύμφωνα με πληροφορίες διατύπωσε επιφυλάξεις η Ελλάδα με ακόμη 4 χώρες ζητώντας να υπάρχει για όλους τους εργαζόμενους καθεστώς πλήρους απασχόλησης, για το ζήτημα αυτό θα γίνει και συζήτηση στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο


2 σχόλια:

newsact είπε...

Ένα από τα θέματα που εγείρει η συζήτηση αυτή είναι εάν ο συνυπολογισμός του χρόνου για να φτάσει κανείς στην εργασία του λειτουργήσει ανασταλτικά στην πρόσληψη ατόμων που έχουν επιλέξει να κατοικούν μακριά από τις πόλεις για να διασφαλίσουν την ποιότητα στη ζωή τους -φανταστείτε να γίνουμε σαν τους Ιάπωνες και να στοιβαζόμαστε σε πολυκατοικίες μαζί με τους συναδέλφους μας...
Επίσης, το 65ωρο, από όσα έχω αντιληφθεί, καταργεί την υπερωριακή εργασία, επιλέγει να αγνοήσει ότι έχουμε και... ζωή που επίσης χρειάζεται προγραμματισμό και θέτει προτεραιότητα στην εργασία που μας προσφέρει τα προς το ζην, αν και... όχι προς το ευ ζην...
Μ'αυτά και μ'αυτά, μόλις τελείωσα τη «Γενιά των 1000 ευρώ» και έχω πολλά να προσθέσω για τη γενιά μου...

Ανώνυμος είπε...

αρκετά σωστό αίτημα, θα γίνουν σωστές και οι συγκοινωνίες