Χαρακτηριστικό παράδειγμα του αθλητικού τέλματος της Ηλείας είναι το κλειστό αθλητικό κέντρο Κρεστενων που αντί να φιλοξενεί παιδιά ο Δήμαρχος το κρατάει κλειστό από τα παιδιά για να μην το χαλάσουν! ενώ την τρέχουσα περίοδο οι χώροι του χρησιμεύουν ως αποθήκη για την ανθρωπιστική βοήθεια των πυρόπληκτων.
Όμως και γενικότερα τα πράγματα δεν είναι καλύτερα, αρκετά αθλήματα δεν αναπτύσσονται, ενώ και η αθλητική επιχειρηματικότητα είναι λέξη άγνωστη.
Τα προγράμματα για αθλητική επιχειρηματικότητα μέσω του 3ΚΠΣ και του ΟΠΑΠ τα «ροκάνισαν» κάποιοι εκλεκτοί που δεν είχαν σχέση με τον αθλητισμό. Αλλά και στα άλλα αθλήματα που καλλιεργούνται τα πράγματα δεν είναι καλύτερα.
Ο Στίβος για παράδειγμα, στην Ηλεία είναι υποανάπτυκτος, τα στάδια στην Ηλεία λειτουργούν με σοβαρές ελλείψεις, υλικοτεχνικής υποδομής, ενώ δεν υπάρχουν πλέον μετά την «αποχώρηση» με συνταξιοδότηση των παλιών προπονητών και προπονητές.
Στο Μπασκετ το ίδιο, το κλειστό του πύργου παραμένει «κλειστό» λόγω έργων στο παρκε και τη σκεπή τα τελευταία 4 χρόνια, επίσης και στο Ποδόσφαιρο τα πράγματα δεν είναι καλυτέρα, το «στραπάτσο» της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου αντικατροπτίζει τη χωρίς προοπτική γενικότερη άσχημη κατάσταση που βρίσκεται ο Αθλητισμός.
Κολύμβηση.
Στην κολύμβηση παρότι η χώρα μας βρέχεται παντού από θάλασσα η κατάσταση είναι άσχημη.Η 25αρα πισίνα που διαθέτει ο Πύργος είναι μικρή, ενώ έχει να επισκευαστεί πάνω από 20 χρόνια.
Μαζικός Αθλητισμός.
Ο μαζικός αθλητισμός υπολειτουργεί και αυτό επειδή κανένας δεν ενδιαφέρεται για την εύρυθμη λειτουργία των προγραμμάτων. Είναι ωφέλιμο να αναφερθεί ότι τα προγράμματα αυτά πανελλαδικά χρηματοδοτούνται από την ΓΓΑ.
Αιτία του τέλματος που έχει περιέλθει ο μαζικός αθλητισμός είναι το γεγονός ότι από το 1981 οι καθηγητές φυσικής αγωγής που προσλαμβάνονται για να υλοποιήσουν τα προγράμματα είναι ωρομίσθιο προσωπικό για λίγους μήνες.
Αθλητικό σχολείο.
Ο Πύργος είναι ίσως μέχρι τώρα η μοναδική πρωτεύουσα νομού που δεν έχει αθλητικό σχολείο.Ενώ και στην υπόλοιπη χώρα τα εν λόγω σχολεία υπολειτουργούν, παράλληλα χιλιάδες εκπαιδευτικοί εδώ και 4 χρόνια καταγγέλλουν ότι παραβιάζεται από την κεντρική επιτροπή αθλητικών τάξεων το νομοθετικό πλαίσιο και γίνονται κάθε έτος περίπου 1200 παράνομες προσλήψεις σε βάρος χιλιάδων άλλων τίμιων εκπαιδευτικών με την ΑΝΟΧΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Τέλος, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο αθλητισμός βάσει και του ισχύοντος συντάγματος είναι αγαθό και τελεί υπό την ανώτατη εποπτεία του κράτους
4 σχόλια:
ΣΕ ΟΛΌΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΤΑ ΊΔΙΑ ΓΊΝΟΝΤΑΙ, ΕΊΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΗΡΆΚΛΕΙΟ ΧΆΛΙΑ ΜΑΎΡΑ.
ΦΤΑΊΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΊΟ, 9 ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΣ ΓΙΑ 300 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ. ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΏ ΠΟΤΕ.
ΟΙ ΤΑΔΙΤΕΣ ΟΜΩΣ ΜΠΑΊΝΟΥΝ ΠΑΡΆΝΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ 3 ΧΡΟΝΙΆ ΔΙΟΡΊΖΟΝΤΑΙ
ΑΊΣΧΟΣ ΚΑΤΆΣΤΑΣΗ
Οι θέσεις των ΤΑΔ-ΕΤΑΔ καλύπτονται από τον πίνακα αξιολόγησης που καταρτίζεται κάθε χρόνο από την Κεντρική Επιτροπή Αθλητικών Τάξεων.
Ο νόμος όμως δεν επιτρέπει να διορίζονται με αυτό το καθεστώς πρόσληψης επειδή παρακάμπτουν τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών, αυτό είναι παράνομο.
Όποιους θέλουν βάζουν.
Σύμφωνα με την υπ’ Αριθ. Πρωτ. 33225/Γ4 απόφαση καθορίζονται τα κριτήρια διαδικασία και όργανα επιλογής των Εκπ/κων Φυσικής Αγωγής για τα τμήματα Αθλητικής Διευκόλυνσης Γυμνασίου – Λυκείου ( Τ.Α.Δ-Ε.Τ.Α.Δ )»
Έχοντας υπόψη:
1.Τις διατάξεις του άρθρου 17 του Ν.1566/85 « Δομή και λειτουργία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης » όπως ήδη ισχύει.
2.Τις διατάξεις της παρ. 6 της αριθ. Γ4/902/29-09-1998 Απόφασης του Υπουργού Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων ( ΦΕΚ 21/Β/17-01-1990 ) που κυρώθηκε με το άρθρο 7 του Ν .1894/90 ( ΦΕΚ 110/Α΄).
3.Τις διατάξεις του άρθρου 14 του Ν.2817/2000 ( ΦΕΚ 78 τ.Α΄ 14-3-2000 )« εκπαίδευση των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και άλλες διατάξεις».
4.την αριθμ.3/2005 πράξη της Κεντρικής Επιτροπής Αθλητικών Τάξεων που συγκροτήθηκε με την αριθμ. Γ4/92180/8-9-2004 ( ΦΕΚ 1390/τ.Β/10-9-2004) Κοινή Απόφαση των Υπουργών Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και Πολιτισμού).
5.Την με αριθμ. ΣΤ5/53/31-10-2001 Απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων ( ΦΕΚ 484/31-10-2001 ) .
Σύμφωνα όμως με το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, στο πλαίσιο της προετοιμασίας κατάρτισης του ενιαίου πίνακα αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχολικού έτους 2007-2008, κ α λ ε ί τους υποψηφίους εκπαιδευτικούς να υποβάλουν τις αιτήσεις με τα απαραίτητα δικαιολογητικά για ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων, ως ακολούθως :
α) Από τις διατάξεις της παρ.5 περίπτ. α΄ του ίδιου άρθρου του ίδιου νόμου ορίζεται ότι από την έναρξη του σχολικού έτους 2005-2006 η πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης γίνεται από ενιαίο πίνακα στον οποίο κατατάσσονται, με αίτησή τους,( και σύμφωνα με το άρθρο 6 παρ.5 περίπτ. α΄ του Ν.3255/2004, χαρακτηρίζεται ενιαίος πίνακας αναπληρωτών εκπαιδευτικών,πίνακας Β΄), οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί κατατάσσονται κατά σειρά που εξαρτάται από,
…αα) …προϋπηρεσία προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομισθίου εκπαιδευτικού, ένα μόριο για κάθε μήνα της προϋπηρεσίας τους,
ββ) σε όσους έλαβαν τη βαθμολογική βάση κατά τον τελευταίο προ της συντάξεώς του ως άνω πίνακα διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π., ένα μόριο για κάθε βαθμολογική μονάδα πάνω από τη βαθμολογική βάση,
γγ) σε όσους έλαβαν τη βαθμολογική βάση κατά τον αντίστοιχο προτελευταίο διαγωνισμό, μισό μόριο για κάθε βαθμολογική μονάδα πάνω από τη βαθμολογική βάση. Όσοι υπάγονται σε περισσότερες της μιας από τις ανωτέρω περιπτώσεις λαμβάνουν αθροιστικά τα μόρια αυτών.
Β) Από τις διατάξεις του άρθρου 2 παρ.4 του Ν.3454/2006 (ΦΕΚ 75/7.4.2006 τ.Α΄) ορίζεται ότι από την έναρξη του σχολ. έτους 2006-2007 και εφεξής κατά την πρόσληψη των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, από τον πίνακα της παρ.5 περίπτ. α΄ του άρθρου 6 του Ν.3255/2004, ήτοι από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών, προσλαμβάνονται από τους εγγεγραμμένους στον πίνακα αυτό εκπαιδευτικοί που έχουν τρία (3) τέκνα σε ποσοστό είκοσι τοις εκατό (20%) κατά κλάδο και ειδικότητα επί των εκάστοτε προσλαμβανομένων.
Γ) Από την έναρξη του σχολικού έτους 2006-2007 οι προσλήψεις των εκπαιδευτικών για τα διδακτικά αντικείμενα, που διδάσκονται στο Ολοήμερο Σχολείο, γίνονται από τους πίνακες που καταρτίζονται από την Γενική Διεύθυνση Διοίκησης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων, ως ακολούθως:
Οι εκπαιδευτικοί των ειδικοτήτων, που έχουν τα προσόντα για το διδακτικό αντικείμενο Αθλητισμού -Χορού καλούνται να συμπληρώσουν την Αίτηση-Δήλωση με τα απαραίτητα δικαιολογητικά, όπως αναφέρονται στο Κεφάλαιο Γ΄ του Πρώτου Μέρους της Φ.361.1/398/55124/Δ1 εγκυκλίου, προκειμένου να ενταχθούν στους πίνακες ωρομισθίων εκπαιδευτικών για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών του Ολοήμερου Σχολείου.
Οι υποψήφιοι που υποβάλλουν αίτηση για ένταξη στους ενιαίους πίνακες αναπληρωτών και τους πίνακες ωρομισθίων θα συμπληρώσουν στην Αίτηση-Δήλωση για πρόσληψη ως ωρομίσθιοι μία μόνο Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης, η οποία θα είναι η ίδια, τόσο για εγγραφή στον πίνακα ωρομισθίων εκπαιδευτικών του κλάδου που επιθυμούν, όσο και για πρόσληψη στο Ολοήμερο Σχολείο.
2α. Σύμφωνα με απάντηση του ΥΠΕΠΘ στη Βουλή των ΕΛΛΗΝΩΝ έπειτα απο αναφορά βουλευτών (αρ.πρωτ.44231/ΙΗ 29-05-2006) η πρόσληψη στα τμήματα αθλητικής διευκόλυνσης (ΤΑΔ) ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΙΑΙΟ ΠΙΝΑΚΑ γιατί ακολουθείται διαφορετική διαδικασία πρόσληψης με ειδικά κριτήρια επιλογής που προβλέπονται με την αρ. 33225/Γ4/1-4-2005 Υπουργική απόφαση
Οι αναπληρωτές καθηγητές φυσικής αγωγής που προσλαμβάνονται για τα ΤΑΔ με διαφορετική διαδικασία πρόσληψης, διδάσκουν στα ΤΑΔ 11-12 ώρες την εβδομάδα και άλλες 9 περιπου ώρες την εβδομάδα στο κανονικό σχολείο για να συμπληρώσουν ωράριο. Αυτό όμως έχει σαν συνέπεια οι ώρες που συμπληρώνουν στο κανονικό σχολείο να στερούνται από καθηγητές φυσικής αγωγής που βρίσκονται στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών και δικαιωματικά οι ώρες αυτές τους ανήκουν. Αν λάβουμε υπόψη ότι προσλαμβάνονται περίπου 1200 καθ. φυσικής αγωγής κάθε σχολική χρονιά για τα ΤΑΔ, σημαίνει ότι στερούνται τις θέσεις αυτές περίπου 600 πτυχ φυσικής αγωγής που βρίσκονται στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών και περιμένουν να προσληφθούν με σειρά προτεραιότητας, βάσει της θέσεις τους στον ενιαίο πίνακα.
Η υπάρχουσα κατάσταση δημιουργεί ανισότητα και αδικίες και έχει σαν αποτέλεσμα να μην μπορούν να εργαστούν ως αναπληρωτές καθ. Φυσικής αγωγής που βρίσκονται στον ενιαίο πίνακα και μάλιστα σε υψηλές θέσης, και επειδή συνήθως δεν υπάρχουν ολόκληρα κενά εργάζονται ως ωρομίσθιοι(και όχι πάντα), με ότι αυτό συνεπάγεται.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
-Όσοι προσλαμβάνονται με ειδικά κριτήρια επιλογής στα ΤΑΔ (και αφού παρακάμπτεται κατά τη διαδικασία πρόσληψης ο ενιαίος πίνακας αναπληρωτών) πρέπει να εργάζονται μόνο για το σκοπό που έχει γίνει η πρόσληψη τους, δηλαδή να απασχολούνται μόνο στο ΤΑΔ-ΕΤΑΔ.
-Τα λειτουργικά κενά Α/ΘΜΙΑΣ & Δ/ΘΜΙΑΣ στο κανονικό σχολείο και τα λειτουργικά κενά των ολοημέρων δημοτικών σχολείων πρέπει να καλύπτονται ως ορίζει o Νόμος 1566/85 (άρθρο 17), αν για οποιαδήποτε αιτία απουσιάζουν από τα σχολεία εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και αν υπάρχουν άλλες έκτακτες ανάγκες λειτουργίας των σχολείων, οι οποίες δημιουργούνται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, προσλαμβάνονται με αίτησή τους προσωρινοί αναπληρωτές με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου από αυτούς που υπέβαλαν αίτηση διορισμού και βρίσκονται στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών, με σειρά προτεραιότητας και βάσει της θέσης τους στον πίνακα & σε ποσοστό 20% από τους εκπαιδευτικούς που είναι εγγεγραμμένοι στους πίνακες και έχουν 3 (τρία) τέκνα. (Αθρ.2παρ4 Ν.3454/2006 ΦΕΚ75/7.4.2006)
- Εφόσον προκύψουν λειτουργικά κενά στα ολοήμερα δημοτικά σχολεία για την ειδικότητα ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ- ΧΟΡΟΥ και δεν έχουν καλυφθεί από αναπληρωτές καθηγητές φυσικής αγωγής που προσλαμβάνονται από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών, πρέπει να καλύπτονται
απο καθηγητές φυσικής αγωγής που έχουν υποβάλει αίτηση να ενταχθούν στους πίνακες ωρομισθίων. Η τοποθέτηση των καθηγητών φυσικής αγωγής που προσλαμβάνονται με διαφορετική διαδικασία πρόσληψης στα ΤΑΔ για την κάλυψη λειτουργικών κενών στο κανονικό & στα ολοήμερα δημοτικά σχολεία στερείται νομιμότητας, διότι μπορεί να προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές αλλά η πρόσληψη τους έχει γίνει με διαφορετική διαδικασία πρόσληψης, ξεχωριστά κριτήρια επιλογής και για άλλο σκοπό.
ΕΠΙΣΗΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 1894/90 άρθρο 7 παρ. 2 η πρόσληψη τους ακολουθεί διαφορετική διαδικασία αίτησης ή συμπληρώνουν ωράριο οι μόνιμοι.
ΕΠΙΣΗΣ Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΔ-ΕΤΑΔ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ για συμπλήρωση ωραρίου στα λειτουργικά κενά Α/θμιας και Β/θμιας καθώς και στα ολοήμερα δημοτικά σχολεία ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ(υπάρχει παράβαση συνταγματικών διατάξεων) διότι σύμφωνα με το άρθρο 4 του συντάγματος
Παρ.1 Οι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου.
Παρ.2 Οι Έλληνες και οι Έλληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις.
ΣΥΝΕΠΩΣ,
με τις παραπάνω πράξεις η διοίκηση επιφυλάσσει άνιση μεταχείριση σε βάρος των Πτυχ. Φυσικής Αγωγής που είναι εγγεγραμμένοι στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών σε σχέση με αυτός που προσλαμβάνονται στα ΤΑΔ-ΕΤΑΔ διότι ενώ για τους τελευταίους ακολουθείται διαφορετική διαδικασία πρόσληψης με ειδικά κριτήρια επιλογής μετά όλως παρανόμως και σε αντίθεση με τις υπάρχουσες διατάξεις τοποθετούνται για συμπλήρωση ωραρίου στο κανονικό και στο ολοήμερο δημοτικό σχολείο. Αυτό όμως έχει σαν συνέπεια οι ώρες που συμπληρώνουν στο κανονικό και στο ολοήμερο δημοτικό σχολείο να στερούνται από καθηγητές φυσικής αγωγής που βρίσκονται στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών και έπρεπε να έχω προσληφθεί βάσει τις ισχύουσας νομοθεσίας στις θέσης αυτές. Έτσι στερούν το δικαίωμα σε εμένα αλλά και σε κάποιους άλλους να τύχουμε της προσλήψεως ως αναπληρωτές κατά τους ορούς της Φ.361.1/398/55124/Δ1 εγκυκλίου.
Και κατά την αρχή της ισότητας α) τα οργανα της διοίκησης εν γένει οφείλουν να εφαρμόζουν ομοιόμορφα κατ’ ίσο τρόπο και χωρίς εξαίρεση τον κανόνα δικαίου έναντι εκείνον στους οποίους αφορά Β) και υποχρεώνει τα οργανα της διοίκησης να προβαίνουν σε ίση μεταχείριση άνισων, ανόμοιων καταστάσεων, αποκλείει δε την έκδηλη και ανεπίδεκτη δικαιολόγησης άνιση μεταχείριση όπως και την αυθαίρετη εξομοίωση και την επί τη βάσει όλως τυπικού ή συμπτωματικού κριτηρίου αντιμετώπισης ανόμοιων καταστάσεων ή προσώπων που τελούν υπό διαφορετικές συνθήκες.(ΣτΕ 3160/1976,3217/77,3028/80,2860/93στο ΤοΣ20).
ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΟΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΣΤΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΤΑΔ – ΕΤΑΔ, ΟΛΟΗΜΕΡΑ κ.τ.λ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΙΑΙΟ ΠΙΝΑΚΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΕ 20% ΑΠΟ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ 3 ΤΕΚΝΑ
Aνιση μεταχείριση
Ως ελεύθεροι Έλληνες πολίτες, στα πλαίσια ενός φιλελεύθερου κράτους και ενός δημοκρατικού πολιτεύματος, στο οποίο κάθε άτομο απολαμβάνει το δικαίωμα να διατυπώνει ελεύθερα την γνώμη του γύρω από κάθε επίκαιρο θέμα, αποφασίσαμε να συντάξουμε αυτή την επιστολή ,γιατί νιώθουμε ότι στην Ελλάδα της ισονομίας και της ισοπολιτείας, όπου σύμφωνα με το σύνταγμα , όλοι οι Έλληνες είναι ίσοι και έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις , καταπατείται η αρχή της ισότητας από μια έκδηλη και ανεπίδεκτης δικαιολόγησης, άνιση μεταχείριση έναντι άλλων συναδέλφων μας.
Σύμφωνα με τη νομοθεσία , για όσους δεν γνωρίζουν, ορίζονται τα παρακάτω
1α. Από τις διατάξεις του άρθρου 6 παρ.2α περίπτωση ββ΄ του Ν.3255/2004 (ΦΕΚ 138/22.7.2004 τ.Α΄) ορίζεται ότι από την έναρξη του σχολικού έτους 2005-2006 και εφεξής, οι διορισμοί εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στις κενές οργανικές θέσεις πραγματοποιούνται … σε ποσοστό 40% από ενιαίο πίνακα αναπληρωτών εκπαιδευτικών, ο οποίος συντάσσεται για κάθε έτος και στον οποίο κατατάσσονται κατά σειρά που εξαρτάται από την πραγματική προϋπηρεσία προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού σε δημόσια σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αρμοδιότητας του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
β. Από τις διατάξεις της παρ.5 περίπτ α΄ του ίδιου άρθρου του ίδιου ως άνω νόμου ορίζεται ότι από την έναρξη του σχολικού έτους 2005-2006 η πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης γίνεται από ενιαίο πίνακα στον οποίο κατατάσσονται, με αίτησή τους, οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί κατά σειρά που εξαρτάται από …αα) …προϋπηρεσία προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού, ένα μόριο για κάθε μήνα της προϋπηρεσίας τους, ββ) σε όσους έλαβαν τη βαθμολογική βάση κατά τον τελευταίο προ της συντάξεώς του ως άνω πίνακα διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π., ένα μόριο για κάθε βαθμολογική μονάδα πάνω από τη βαθμολογική βάση, γγ) σε όσους έλαβαν τη βαθμολογική βάση κατά τον αντίστοιχο προτελευταίο διαγωνισμό, μισό μόριο για κάθε βαθμολογική μονάδα πάνω από τη βαθμολογική βάση. ΄Οσοι υπάγονται σε περισσότερες της μιας από τις ανωτέρω περιπτώσεις λαμβάνουν αθροιστικά τα μόρια αυτών.
γ. Από τις διατάξεις της ίδιας παραγράφου περίπτ. β΄ του ως άνω άρθρου του ίδιου νόμου ορίζεται ότι από την έναρξη του σχολικού έτους 2005-2006 η πρόσληψη ωρομίσθιων εκπαιδευτικών στα σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης γίνεται από ενιαίο πίνακα ωρομισθίων, που συντάσσεται κατά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης κάθε έτος…Κάθε υποψήφιος ωρομίσθιος εκπαιδευτικός εγγράφεται στον πίνακα μόνο μιας Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης.
Ένας εκπαιδευτικός, αποδεχόμενος την νέα νομοθετική ρύθμιση (κατάργηση της επετηρίδας με νέο σύστημα πρόσληψης, μέσω του γραπτού διαγωνισμού αξιολόγησης που διενεργείται από το ΑΣΕΠ) και θέλοντας να υπηρετήσει τη Δημόσια Εκπαίδευση, διδάσκοντας το αντικείμενο το οποίο σπούδασε, τι θα ήταν συνετό να κάνει; Πρώτον να λάβει μέρος στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ , ώστε αν κριθεί επιτυχών να λάβει τα μόρια που του αναλογούν και δεύτερον να δουλέψει ως ωρομίσθιος ή αναπληρωτής, να αποκτήσει και μόρια προϋπηρεσίας, έτσι ώστε αθροιστικά τα μόρια αυτών να του δίνουν τη δυνατότητα να βελτιώνει κάθε χρόνο τη θέση του στον Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών.
Αυτό κάναμε και εμείς. Συμμετείχαμε στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, πετύχαμε , δουλεύουμε 4 και 5 χρόνια ως ωρομίσθιοι στα ολοήμερα σχολεία, καταφέραμε να καταλάβουμε πολύ υψηλές θέσεις στον Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών, αλλά ποτέ δεν προσληφθήκαμε να εργαστούμε ως Αναπληρωτές. Σίγουρα δεν φταίει το γεγονός ότι οι θέσεις είναι λίγες. Την φετινή χρονιά, έχουν προσληφθεί ως αναπληρωτές περίπου 2000 άτομα, όσοι περίπου και οι επιτυχόντες του Τελευταίου Διαγωνισμού του ΑΣΕΠ. Πολλοί λίγοι από τους τελευταίους, εργάζονται σήμερα ως Αναπληρωτές, κάποιοι δουλεύουν ως Ωρομίσθιοι (με τα γνωστά προβλήματα της μη έγκαιρης πληρωμής των δεδουλευμένων) ενώ παρατηρείται και το τραγικό φαινόμενο πολλοί να μην εργάζονται καθόλου. Αντίθετα, συνάδελφοι που ενώ δεν έχουν λάβει ποτέ μέρος στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ή που έχουν λάβει και έχουν κριθεί αποτυχόντες, απολαμβάνουν τα «προνόμια» της θέσης του Αναπληρωτή και σε λίγα χρόνια θα κληθούν να καταλάβουν οργανικές θέσεις στα Δημόσια σχολεία χωρίς ποτέ να έχουν αξιολογηθεί από κανένα. Άραγε γιατί καταργήθηκε η επετηρίδα; Για να δημιουργηθεί κάποια άλλη;
Έτσι παρατηρείται το παρακάτω παράδοξο, που μόνο στο κλάδο της Φυσικής Αγωγής συμβαίνει . Το νούμερο 900 στον Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών δουλεύει ως αναπληρωτής , το 902 όχι, το 904 ναι, το 1300 όχι , το 1800 ναι , το 2500 ναι!!!
Κάποιοι βρήκαν ένα τρόπο να παρακάμψουν το νόμο και να προχωρούν σε επιλεκτικές προσλήψεις στο όνομα των Τμημάτων Αθλητικής Διευκόλυνσης (ΤΑΔ-ΕΤΑΔ)
Τα ΤΑΔ είναι τμήματα αθλητικής διευκόλυνσης, αθλητικά σχολεία στα οποία οι προσλήψεις αναπληρωτών γίνονται βάσει διαφορετικής προκήρυξης, από αυτή που ισχύει για τα κανονικά σχολεία και ακολουθούν δικό τους σύστημα μοριοδότησης .. Απασχολούνται περίπου 1300 συνάδελφοι στα παραπάνω τμήματα την φετινή σχολική χρονιά.. Καθόλου ευκαταφρόνητος αριθμός διορισμών προσωρινών αναπληρωτών. Είναι η δεύτερη μεγαλύτερη προκήρυξη μετά από αυτήν των Δασκάλων.
Η μοριοδότηση στα ΤΑΔ έχει δικά της κριτήρια. Δεν περιλαμβάνει τα μόρια του ΑΣΕΠ ούτε τη ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ όπως τουλάχιστον ορίζεται από τις διατάξεις του άρθρου 6 παρ.2α περίπτωση ββ΄ του Ν.3255/2004 (ΦΕΚ 138/22.7.2004 τ.Α΄)
Το Γραφείο Φυσικής Αγωγής του κάθε νομού συντάσσει τους πίνακες κατάταξης βγάζει τις θέσεις, και έχει το δικαίωμα να καλέσει αναπληρωτές από τους πίνακες των ΤΑΔ του νομού ανεξαρτήτου σειράς κατάταξης στον ΕΝΙΑΙΟ ΠΙΝΑΚΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ.
Συμβαίνει όμως το εξής
Η προϋπηρεσία που θα πάρει προσμετράτε στον ΕΝΙΑΙΟ ΠΙΝΑΚΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ καθώς και στον ΕΝΙΑΙΟ ΠΙΝΑΚΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ,δίνοντας τους το δικαίωμα, όπως αναφέρθηκε παραπάνω να καταλάβουν αργότερα οργανικές θέσεις , κάνοντας χρήση του νόμου 60%-40% ή μιας ρύθμισης τύπου 16μηνου ή 30μηνου.
Δεδομένου ότι τα μόρια προϋπηρεσίας διατηρούνται στο ακέραιο και δεδομένου ότι τα μόρια από επιτυχίες στο ΑΣΕΠ μετά από 2 χρόνια μειώνονται στο μισό και μετά από 4 χάνονται εξ’ολοκλήρου, νιώθουμε ότι λαμβάνουμε μέρος σε έναν άνισο και άδικο αγώνα .
Και η καταπάτηση του δικαιώματός μας να εργαστούμε στα Δημόσια Ελληνικά σχολεία συνεχίζεται, η έκδηλη και άνιση μεταχείριση δεν τελειώνει εδώ.
Ένας Αναπληρωτής Καθηγητής πρέπει να διδάσκει την εβδομάδα 22 ώρες.
Στα ΤΑΔ ένας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής δεν έχει πάνω από 10-12 ώρες.
Οι συνάδελφοι λοιπόν των ΤΑΔ θα έπρεπε να προσλαμβάνονται σαν Ωρομίσθιοι. Προσλαμβάνονται όμως σαν Αναπληρωτές και τοποθετούνται στο Κανονικό Πρωινό Σχολείο, στο Ολοήμερο Σχολείο ακόμα και στα Ειδικά Σχολεία προκειμένου να συμπληρώσουν 22 ώρες που ορίζει ο νόμος για τους Αναπληρωτές. Αποτέλεσμα να μην υπάρχουν σχεδόν καθόλου κενά στα Σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Κενά τα οποία δικαιωματικά έπρεπε να καλυφθούν από τον ΕΝΙΑΙΟ ΠΙΝΑΚΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ή τον ΕΝΙΑΙΟ ΠΙΝΑΚΑ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ή τον ΕΝΙΑΙΟ ΠΙΝΑΚΑ ΟΛΟΗΜΕΡΩΝ, ακόμα και από τους πίνακες ΣΜΕΑ.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
Δουλεύουν Αναπληρωτές αυτοί που έπονται στον ΕΝΙΑΙΟ ΠΙΝΑΚΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ και αυτοί που σήμερα κατέχουν υψηλότερες θέσεις – του χρόνου θα βρίσκονται σε χαμηλότερες θέσεις - δουλεύουν ωρομίσθιοι ή το πιο πιθανό να μη δουλεύουν καθόλου.
Αυτό ονομάζεται καταστρατήγηση του ΕΝΙΑΙΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Οσοι προσλαμβάνονται στα ΤΑΔ εκτός ΕΝΙΑΙΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ με ξεχωριστά κριτήρια, γιατί δεν εργάζονται ως ωρομίσθιοι αλλά τους δίνεται το δικαίωμα να συμπληρώνουν ωράριο αναπληρωτή οπουδήποτε (Α/βάθμια και Β/βάθμια εκπαίδευση, ολοήμερα, ΣΜΕΑ) ενώ έχετε αφαιρέσει αυτό το δικαίωμα από τους υπόλοιπους ωρομίσθιους με σχετική εγκύκλιο; Αλλά και αν ακόμα κάποιος ωρομίσθιος γυμναστής που δουλεύει 12 ώρες σε ολοήμερο σχολείο, τον καλέσουν στην Β/βάθμια να συμπληρώσει άλλες 10 ή 11 ώρες(πράγμα πολύ σπάνιο αφού οι ώρες καλύπτονται από τους συναδέλφους των ΤΑΔ), και ενώ προσφέρει το ίδιο διδακτικό έργο 22 ωρών , εξακολουθεί να δουλεύει ως ωρομίσθιος και όχι ως αναπληρωτής !
Ποιοι είναι αυτοί, που ενώ προηγούμαστε στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών, μας αφαιρούν το δικαίωμα να εργαστούμε ως Αναπληρωτές; Υπάρχουν πολιτικά συμφέροντα και γίνεται αυτό; Ποιοι σας πιέζουν για να ρυθμίζονται τα πράγματα πάντα προς όφελος μίας συγκεκριμένης ομάδας καθηγητών; Την ομάδα αυτών που έχουν προϋπηρεσία και αρνούνται πεισματικά να αξιολογηθούν από τον ΑΣΕΠ, περιγελώντας πολλές φορές τους συναδέλφους που προετοιμάζονται και διαβάζουν για τον συγκεκριμένο διαγωνισμό, έχοντας ‘σίγουρη’ μια θέση εργασίας. Ποιος τους ‘φυλάει’ αυτή τη θέση, ποιος δημιουργεί θέσεις για συγκεκριμένα άτομα;
Δεν έχουν το δικαίωμα να εργάζονται, όπως ορίζει ο νόμος , στα κανονικά πρωινά σχολεία για συμπλήρωση ωραρίου. Υπάρχει από το ΥΠΕΠΘ ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ & ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ που θα πρέπει να ενεργοποιηθεί.
Δεν έχουν κανένα δικαίωμα στα Ολοήμερα Σχολεία γιατί επίσης υπάρχει από το ΥΠΕΠΘ ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΛΟΗΜΕΡΩΝ.
Είναι αστείο και παράλληλα ύποπτο ότι τις περισσότερες φορές, οι συνάδελφοι των ΤΑΔ δεν έχουν κάνει καν αίτηση για τα ολοήμερα σχολεία, στα οποία προσλαμβάνονται και συνάδελφοι που είναι στη κορυφή του Ενιαίου Πίνακα Ολοημέρων και περιμένουν έστω άλλη μία χρονιά Ωρομισθίας να μην εργάζονται.
Θέλουμε επίσης να σας επισημάνουμε ότι 3/10/07 το ΥΠΕΠΘ κάλεσε 840 Καθηγητές Φυσικής Αγωγής για τα λειτουργικά κενά Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και το Πρόγραμμα Καλλιπάτειρα, από τον ΕΝΙΑΙΟ ΠΙΝΑΚΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ. (πολύ λίγες πιστώσεις συγκριτικά με αυτές των ΤΑΔ που αγγίζουν τις 1300 θέσεις )
Λίγες μέρες αργότερα περίπου (15) δίνει το υπουργείο το δικαίωμα σε αυτούς που φέτος δούλευαν Καλλιπάτειρα, αλλά είχαν κάνει και αίτηση για ΤΑΔ, να παραιτηθούν από το Καλλιπάτειρα και να προσληφθούν σαν Αναπληρωτές στα ΤΑΔ. (άλλη μία ενέργεια που δηλώνει την ευνοϊκή μεταχείριση που απολαμβάνουν οι συνάδελφοι των ΤΑΔ).
Δεν γνώριζε κανένας ότι είχαν αυτό το δικαίωμα; Και βέβαια το γνώριζαν. Γιατί τότε δεν τους καλέσατε πρώτους ώστε να μην δημιουργηθεί όλη αυτή η κατάσταση; Και αφού συνέβη ότι συνέβη, και οι συνάδελφοι των ΤΑΔ παραιτήθηκαν από τη πρώτη θέση τους για να καταλάβουν τη δεύτερη θέση (στην οποία δεν έχει δικαίωμα να εργαστεί κανένας άλλος!!!) και δημιουργήθηκαν πολλά κενά, αναρωτιόμαστε: ΓΙΑΤΙ αυτά τα κενά δεν αναπληρώθηκαν ΠΟΤΕ; Ποιος βάζει απαγορευτικό στο να δουλέψει οποιοσδήποτε άλλος εκτός από τους συναδέλφους των Αθλητικών Σχολείων;
Τι έγιναν οι πιστώσεις; Γνωρίζουμε ότι οι πιστώσεις δεν είναι ονομαστικές και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για διάφορες λειτουργικές ανάγκες των σχολείων. Γιατί κάθε χρόνο οι πιστώσεις για τα Αθλητικά Σχολεία είναι όχι απλά δεδομένες, αλλά και αυξανόμενες, ενώ των άλλων αναπληρωτών μειώνονται συνέχεια;
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Σήμερα στα Δημόσιο Σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δουλεύουν ως αναπληρωτές σχεδόν αποκλειστικά συνάδελφοι των ΤΑΔ οι οποίοι ποτέ δε συμμετείχαν σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, ούτε ποτέ γνώρισαν το θεσμό του Ωρομίσθιου. Ξεκίνησαν από Αναπληρωτές και μάλιστα μέσα στη πόλη τους μιας και ένα από τα ξεχωριστά και ΄΄δίκαια΄΄ κριτήρια της μοριοδότησης των ΤΑΔ είναι η Εντοποιότητα όταν εμείς είμαστε αναγκασμένη να κάνουμε εκατοντάδες χιλιόμετρα την ημέρα για ελάχιστες ώρες κάτω από το θεσμό του Ωρομίσθιου.
Από την άλλη όσοι συμμετείχαν στο διαγωνισμό, και κρίθηκαν επιτυχόντες, βελτιώνοντας τη θέση τους στον Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών, Αθριστοικά Ασεπ- Προυπηρεσία όπως ορίζεται από τις διατάξεις του άρθρου 6 παρ.2α περίπτωση ββ΄ του Ν.3255/2004 (ΦΕΚ 138/22.7.2004 τ.Α΄), είδαν την προσπάθεια τους να πέφτει στο κενό, αφού πολλοί δεν εργάζονται σήμερα ούτε ως ωρομίσθιοι. Αν ρίξετε μια πρόχειρη ματιά στον Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών και σημειώσετε αυτούς που προσελήφθησαν ως αναπληρωτές, θα παρατηρήσετε ότι έχετε παρακάμψει σχεδόν το 80% των επιτυχόντων του ΑΣΕΠ και των μακροχρόνιων ωρομίσθιων που είναι σε καλύτερη θέση στο Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών έχοντας Αθροιστικά περισσότερα μόρια από τους συναδέλφους των ΤΑΔ!!!!!
Δυστυχώς τα θέματα που χρειάζονται επίλυση είναι πολλά και τα δικά μας ερωτήματα, που χρειάζονται απάντηση είναι πολύ περισσότερα.
Να θυμίσουμε τι δημιούργησε η ρύθμιση του 30μηνου;
Διορίστηκαν φέτος 519 άτομα. Οι 36 είναι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ (ποσοστό 6,98%) , οι 456 (300 30μηνίτες + 156 από ενιαίο) ως 1/3 του αρχικού 30μηνου και ακόμα 24 από τον ενιαίο (ως 40%) .
Γιατί κύριε Υπουργέ τα μόρια του ΑΣΕΠ δε μετράνε στον Πίνακα Διορισμών?
Γιατί κύριε Υπουργέ τα μόρια του ΑΣΕΠ παραγράφονται μετά από δύο χρόνια?
Γιατί κρίνεται ότι ένας Εκπαιδευτικός πρέπει να αξιολογείται ξανά και ξανά για να δουλέψει στα Δημόσια σχολεία ενώ ένας Προπονητής δεν χρειάζεται να «φρεσκάρει» τις επιστημονικές του γνώσεις, σε μια εποχή όπου οι εξελίξεις σε όλους τους επιστημονικούς κλάδους είναι ραγδαίες;
Ποιος αξιολογεί τους συναδέλφους των ΤΑΔ; Ο εκάστοτε προϊστάμενος του γραφείου Φυσικής Αγωγής;
Δεν θεσπίστηκε το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού για αυτή τη δουλειά;
Γιατί πιστεύεται ότι ένας συνάδελφος που εργάζεται σαν προπονητής στα ΤΑΔ και όχι σαν Καθηγητής – Παιδαγωγός είναι πιο χρήσιμος στο Σύγχρονο Δημόσιο Σχολείο?
Γιατί τόσες πολλές πιστώσεις κάθε χρόνο για τα Αθλητικά Σχολεία ενώ είσαστε τόσο φειδωλοί με τις πιστώσεις Αναπληρωτών;
Γιατί οι οποιεσδήποτε ρυθμίσεις ευνοούν ΜΟΝΟ αυτούς με ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ και ποτέ τους ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ του ΑΣΕΠ;
Είναι δυνατόν όλα αυτά να γίνονται στο όνομα της ψηφοθηρίας; Και αν γίνεται έτσι, πιστεύεται ότι ευχαριστείται τους πολλούς; Κάνετε λάθος. Η μεγάλη πλειοψηφία του κλάδου μας, είναι δυσαρεστημένη με την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί. Όταν όμως δουλεύεις 4 και 5 χρόνια ως ωρομίσθιος, κάνεις άλλες δύο δουλειές για να ζήσεις την οικογένεια σου και πρέπει να διαβάσεις και για τον ΑΣΕΠ, δεν έχεις τις δυνάμεις ούτε το χρόνο για κινητοποιήσεις και διαμαρτυρίες. Άλλωστε το αν η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών έμεινε ευχαριστημένη από τις ρυθμίσεις περί διορισμών, φάνηκε από τα αποτελέσματα των πρόσφατων εκλογών.
Πιστεύοντας ότι εκφράζουμε τις θέσεις και τους προβληματισμούς πολλών συναδέλφων μας και ζητάμε τα παρακάτω:
• Οι συνάδελφοι των ΤΑΔ να απασχολούνται αποκλειστικά και μόνο στα ΤΑΔ
• Κανένας εκπαιδευτικός να μην καταλαμβάνει οργανική θέση αν πρώτα δεν έχει αξιολογηθεί από το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού. (αυτό άλλωστε δεν ορίζει και το σύνταγμα της Ελλάδος ;)
• Δίκαιη πρόσληψη όλων των αναπληρωτών σύμφωνα με τη σειρά κατάταξης τους στο Ενιαίο Πίνακα αναπληρωτών
• Η οποιαδήποτε νέα ρύθμιση να περιλαμβάνει και τα μόρια του ΑΣΕΠ και όχι μόνο την προϋπηρεσία
• Να διατηρούνται στο ακέραιο τα μόρια του ΑΣΕΠ, όμως συμβαίνει και με τα μόρια της πρϋπηρεσίας.
• Αύξηση του αριθμού των οργανικών θέσεων στην επόμενη προκήρυξη του ΑΣΕΠ, έτσι ώστε να μην παρατηρηθεί το τραγελαφικό φαινόμενο να διεκδικούν 7000 υποψήφιοι ,72 θέσεις!!!
• Αύξηση και όχι μείωση του ποσοστού πρόσληψης από το πίνακα επιτυχόντων του ΑΣΕΠ στο 100% (ξεκίνησε 75% ΑΣΕΠ και 25% προυπηρεσία - έγινε αντίστοιχα 60% και 40%). ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ; Μήπως κάποιοι επιθυμούσαν και επιθυμούν τη κατάργησή του;
Κύριε Υπουργέ,
Σχεδόν μετά από τέσσερα, πέντε , έξι χρόνια και για πολλούς από εμάς ακόμα και δέκα χρόνια προσπάθειας για επιτυχίες στον ΑΣΕΠ, ωρομίσθιας εργασίας, που λόγω των μεγάλων χιλιομετρικών αποστάσεων για τις μετακινήσεις μας , πληρώνουμε για να εργαζόμαστε και δεν πληρωνόμαστε, η υπομονή μας έχει εξαντληθεί. Νιώθουμε ότι έχουμε μπει σε ένα φαύλο κύκλο, έχουμε ανέβει σ’ ένα τρένο που όσο και αν ταξιδεύουμε, γυρνάμε πάλι στην αφετηρία.
Έχουμε επίγνωση των ευθυνών που έχετε αναλάβει ως Υπουργός Παιδείας και αντιλαμβανόμαστε τον φόρτο εργασίας. Όπως θέλουμε να πιστεύουμε, ότι έχετε και τη διάθεση, να ικανοποιήσετε τα αιτήματα όλων των κλάδων και ίσως αυτό να μην είναι εφικτό. Κάποιοι πάντα θα μένουν δυσαρεστημένοι. Αυτό που ζητάμε εμείς όμως, είναι απλά να εφαρμοστούν οι νόμοι και τίποτε άλλο.
Θα μας λυπήσει πολύ το ενδεχόμενο ,να χρειαστεί να κινηθούμε δικαστικά για να διεκδικήσουμε το αυτονόητο. Ισονομία. Ίσα δικαιώματα αλλά και υποχρεώσεις για όλους τους εκπαιδευτικούς του κλάδου μας.
Δημοσίευση σχολίου