Το Σάββατο 31/1 και Κυριακή 1-2 θα διεξαχθεί ο γραπτός διαγωνισμός των εκπαιδευτικών για την κατάταξη των χιλιάδων εξεταζόμενων στον διαγωνισμό υποψηφίων σε θέση διορισμού, σε θέση επιτυχόντα ή σε θέση αποτυχόντα.
Κάνοντας ένα διαχρονικό σύντομο απολογισμό του φαινομένου γραπτός διαγωνισμός για τον διορισμό στη δημόσια εκπαίδευση, χωρίς υπερβολές καταλήγουμε να πούμε ότι είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες που συνέβαλαν αποφασιστικά στην αλλαγή νοοτροπίας που οδήγησε στη γιγάντωση και την επιτάχυνση του προβλήματος της διαφθοράς και της διαπλοκής.
Παράλληλα, με μια πρόχειρη μελέτη των στοιχείων βλέπουμε ότι σήμερα ο διαγωνισμός δεν διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην επιλογή των εκπαιδευτικών. Στην πράξη, νόμοι επί νόμων χωρίς να λύνουν συνολικά το πρόβλημα των αδιόριστων εκπαιδευτικών που κάθε χρόνο επανέρχεται, αλλά και η καταστρατήγηση των ποσοστών που ισχύουν σήμερα, (Ν. 3255/2004), 60% διορισμοί μέσω του διαγωνισμού - 40% με βάση την προϋπηρεσία εξαιτίας των ρυθμίσεων που έχει κατά καιρούς φέρει το ΥΠΕΠΘ, δεν ισχύουν. Κατ’ αυτό τον τρόπο ο αριθμός όσων διορίζονται μέσω του διαγωνισμού σε σχέση με το συνολικό αριθμό των διοριζομένων δεν ξεπερνά σε αρκετούς κλάδους το 10%.
Εξαιτίας των προβλημάτων που αναφέρθηκαν, αλλά και αρκετών άλλων, βλέπουμε σήμερα να είναι χιλιάδες οι εκπαιδευτικοί που ζητούν να καταργηθεί ο γραπτός διαγωνισμός του ΑΣΕΠ- YΠΕΠΘ για τους εκπαιδευτικούς.
Διαβάστε περισσότερα για το ζήτημα: [neoinileias.blogspot.com]
Κάνοντας ένα διαχρονικό σύντομο απολογισμό του φαινομένου γραπτός διαγωνισμός για τον διορισμό στη δημόσια εκπαίδευση, χωρίς υπερβολές καταλήγουμε να πούμε ότι είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες που συνέβαλαν αποφασιστικά στην αλλαγή νοοτροπίας που οδήγησε στη γιγάντωση και την επιτάχυνση του προβλήματος της διαφθοράς και της διαπλοκής.
Παράλληλα, με μια πρόχειρη μελέτη των στοιχείων βλέπουμε ότι σήμερα ο διαγωνισμός δεν διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην επιλογή των εκπαιδευτικών. Στην πράξη, νόμοι επί νόμων χωρίς να λύνουν συνολικά το πρόβλημα των αδιόριστων εκπαιδευτικών που κάθε χρόνο επανέρχεται, αλλά και η καταστρατήγηση των ποσοστών που ισχύουν σήμερα, (Ν. 3255/2004), 60% διορισμοί μέσω του διαγωνισμού - 40% με βάση την προϋπηρεσία εξαιτίας των ρυθμίσεων που έχει κατά καιρούς φέρει το ΥΠΕΠΘ, δεν ισχύουν. Κατ’ αυτό τον τρόπο ο αριθμός όσων διορίζονται μέσω του διαγωνισμού σε σχέση με το συνολικό αριθμό των διοριζομένων δεν ξεπερνά σε αρκετούς κλάδους το 10%.
Εξαιτίας των προβλημάτων που αναφέρθηκαν, αλλά και αρκετών άλλων, βλέπουμε σήμερα να είναι χιλιάδες οι εκπαιδευτικοί που ζητούν να καταργηθεί ο γραπτός διαγωνισμός του ΑΣΕΠ- YΠΕΠΘ για τους εκπαιδευτικούς.
Διαβάστε περισσότερα για το ζήτημα: [neoinileias.blogspot.com]
2 σχόλια:
Και γιατι δεν πιεζεις αγαπητε,αντι γι αυτο,να καταργηθουν οι χαριστικες διαταξεις που βαλανε οι αλητες που ψηφιζετε;(εγω οχι,καθομαι σπιτι μου).
Ο εργοδοτης,δεν εχει το δικαιωμα,να βαλει οποιον εργαζομενο νομιζει, οτι θα του κανει καλυτερα τη δουλεια;
ΙΚΑ ειναι τα Σχολεια;
Μετα διαμαρτυρεσθε, οτι τα Σχολεια, δεν κανουν καλα τη δουλεια τους.
Μα τα Σχολεια,δεν ειναι ζωντανα τα ιδια.Ανθρωποι τα κανουν Σχολεια,και αν αυτοι ειναι αχρηστοι,αχρηστα θα ειναι κι αυτα.
Το νομοθετικό πλαίσιο δεν το σέβεται κανένας, Γενικότερα όμως υπάρχει σύγχυση αυτό μπορεί να γίνεις κατανοητό από το γεγονός ότι ένα μεγάλο τμήμα του πολιτικού συστήματος θεωρεί ακόμη ότι η παιδεία είναι δωρεάν, η παρεχόμενη όμως εκπαίδευση δεν είναι δωρεάν δωρεάν θα ήταν αν δεν λάμβαναν ν αμοιβή για την παρεχόμενη «εργασία οι εκπαιδευτικοί ή τα σχολεία τα πλήρωναν οι πολιτικοί από την τσέπη τους ,τα χρήματα που δίνει το κράτος για την εκπαίδευση είναι προϊόν φόρων, επομένως δεν μπορεί να κάνει ο καθένας ότι θέλει…
βέβαια, για ιδεολογικοοικονομικους και όχι ιδεοπαιδαγωγικούς λόγους υπάρχουν διαφορές στην αντίληψη, φαίνεται όμως ότι οι λόγοι είναι μόνο ιδεολογικό άλλοθι
Δημοσίευση σχολίου