Οι αρνητικές για την κυβέρνηση δημοσκοπήσεις που έκαναν την εμφάνιση τους το τελευταίο διάστημα σε μεγάλο βαθμό αποτυπώνουν και την τρέχουσα κοινωνική πραγματικότητα. Είναι γεγονός ότι υπάρχει κοινωνική δυσφορία και σε με μεγάλο βαθμό έντονη αμφισβήτηση των μέχρι σήμερα κυβερνητικών επιλογών.
Στην δημιουργία του αρνητικού κλίματος σε μεγάλο βαθμό έχουν συμβάλει και κορυφαία κυβερνητικά στελέχη με την πολιτική τους στάση.
Ιδιαίτερα αρνητικό είναι και το γεγονος ότι τόσο στην κυβέρνηση όσο και σε άλλες κρατικές θέσεις δεν υπάρχουν στελέχη από ολόκληρη την Ελλάδα.
Το πολιτικό προσωπικό σε μεγάλο βαθμό είναι πολιτικοι φίλοι από την Αθήνα και κάποιοι λίγοι από τη Θεσσαλονίκη. Η υπόλοιπη Ελλάδα σε μεγάλο βαθμό δεν έχει εκπροσώπους στην κυβέρνηση ή σε άλλες κυβερνητικές θέσεις. Το γεγονός αυτό έχει λειτουργήσει αρνητικά, κύρια επειδή δεν φτάνουν να γίνουν κυβερνητικές επιλογές όλες οι κοινωνικές τάσεις από ολόκληρη τη χώρα, όμως οτιδήποτε απασχολεί την Αθήνα δεν απασχολεί κι ολόκληρη την Ελλάδα.
Με βάση την παραπάνω πραγματικότητα και με δεδομένο ότι είμαστε κοντά σε δημοτικές και περιφερειακές εκλογές η λύση του ανασχηματισμού δεν μπορεί να γίνει με το ερώτημα ποιοι φεύγουν, ποιοι απειλούνται, ποιοι θα έρθουν.
Έτσι και λαμβάνοντας υπόψη τις κοινωνικές τάσεις αλλά και τα γενικότερα πολιτικά δεδομένα οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι το κυβερνητικό σχήμα με την σημερινή δομή του απέτυχε να αποδώσει αυτά τα οποία προσδοκούσε από την κυβέρνηση ο ελληνικός λαός.
Στην δημιουργία του αρνητικού κλίματος σε μεγάλο βαθμό έχουν συμβάλει και κορυφαία κυβερνητικά στελέχη με την πολιτική τους στάση.
Ιδιαίτερα αρνητικό είναι και το γεγονος ότι τόσο στην κυβέρνηση όσο και σε άλλες κρατικές θέσεις δεν υπάρχουν στελέχη από ολόκληρη την Ελλάδα.
Το πολιτικό προσωπικό σε μεγάλο βαθμό είναι πολιτικοι φίλοι από την Αθήνα και κάποιοι λίγοι από τη Θεσσαλονίκη. Η υπόλοιπη Ελλάδα σε μεγάλο βαθμό δεν έχει εκπροσώπους στην κυβέρνηση ή σε άλλες κυβερνητικές θέσεις. Το γεγονός αυτό έχει λειτουργήσει αρνητικά, κύρια επειδή δεν φτάνουν να γίνουν κυβερνητικές επιλογές όλες οι κοινωνικές τάσεις από ολόκληρη τη χώρα, όμως οτιδήποτε απασχολεί την Αθήνα δεν απασχολεί κι ολόκληρη την Ελλάδα.
Με βάση την παραπάνω πραγματικότητα και με δεδομένο ότι είμαστε κοντά σε δημοτικές και περιφερειακές εκλογές η λύση του ανασχηματισμού δεν μπορεί να γίνει με το ερώτημα ποιοι φεύγουν, ποιοι απειλούνται, ποιοι θα έρθουν.
Έτσι και λαμβάνοντας υπόψη τις κοινωνικές τάσεις αλλά και τα γενικότερα πολιτικά δεδομένα οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι το κυβερνητικό σχήμα με την σημερινή δομή του απέτυχε να αποδώσει αυτά τα οποία προσδοκούσε από την κυβέρνηση ο ελληνικός λαός.
Επομένως, οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι κατά πασά πιθανότητα το νέο κυβερνητικό σχήμα, αν τελικά γίνει ανασχηματισμός, θα είναι μικρό, ώστε να καταστεί πιο ευέλικτο και πιο αποδοτικό από πλευράς υπουργών,( ήταν και προεκλογική κυβερνητική δέσμευση).
Από κι και πέρα για να μπορέσει το μικρό κυβερνητικό σχήμα να είναι αποτελεσματικό θα υπάρξουν και αρκετοί υφυπουργοί ( 4-5) για κάθε υπουργείο και πιθανότατα θα εκπροσωπούνται στην κυβέρνηση, αν υπάρξει ένα τέτοιο κυβερνητικό σχήμα όλοι οι Νομοί της χώρας και ιδιαίτερα οι νομοί που παρουσιάζουν σοβαρά προβλήματα, έτσι η χώρα στο σύνολό της θα προσπαθήσει να ανταποκριθεί στις νέες συνθήκες
Ως φυσικό επακόλουθο οι παραπάνω αλλαγές θα δημιουργήσουν την ανάγκη για αντικατάσταση όλων των πολιτικών στελεχών που βρίσκονται σε διάφορες θέσεις στο κυβερνητικό σχήμα και έχουν αποτύχει κατά κοινή ομολογία στο έργο τους, με σαρωτική ανανέωση προσώπων.
Με αυτό τον τρόπο πιθανολογούμε ότι το Νεο κυβερνητικό σχήμα θα γίνει πιο αποδοτικό και πιο φιλικό προς τον πολίτη.
1 σχόλιο:
Δεν σκέφτηκες το ενδεχόμενο να γίνουν εκλογές πριν συγκροτηθεί νέο υπουργικό συμβούλιο,
Δημοσίευση σχολίου