Την κατάργηση δρομολογίων στη Βόρεια Ελλάδα και την Πελοπόννησο, αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων, την κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων εργασίας και τη μετάταξη 2351 εργαζoμένων προβλέπουν τα επιχειρησιακά σχέδια του ΟΣΕ, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ που εγκρίθηκαν.
Στο νομό Ηλείας η μόνη γραμμή που θα παραμείνει σε λειτουργία είναι αυτή που συνδέει το Κατάκολο με την Ολυμπία.
Οι αποφάσεις του ΟΣΕ δείχνουν ότι,
Α. Η κυβέρνηση δεν θέλει να καταστεί ο σιδηρόδρομος βασικό μέσο μετακίνησης πολιτών και μεταφοράς εμπορευμάτων, δεν θέλει ο ΟΣΕ να υπηρετεί το κοινωνικό σύνολο στις ανάγκες, τόσο της μετακίνησής του όσο και της διακίνησης εμπορευμάτων
Β. Η κυβέρνηση δεν ενδιαφέρεται για την περιφερειακή ανάπτυξη της χώρας. Ως γνωστό σε ολόκληρη την Ευρώπη ο σιδηρόδρομος είναι ένα σημαντικό αναπτυξιακό εργαλείο.
Γ. μπορεί ο εξορθολογισμός της λειτουργίας του οσε και η βελτίωση των αποτελεσμάτων του να περνάει μέσα από το κλείσιμο γραμμών;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου