Τρίτη, Σεπτεμβρίου 2

Αλλαγές στο φορολογικό & απόσυρση οχημάτων

Τη διατήρηση του αφορολόγητου των 10.500 ευρώ για τη «γενιά των 700 ευρώ» καθώς και για τους τρίτεκνους ανακοίνωσε ο υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών Γ. Αλογοσκούφης, κατά την πρώτη ημέρα επεξεργασίας του φορολογικού
νομοσχεδίου από την αρμόδια επιτροπή της Βουλής.

Παράλληλα προανήγγειλε μέτρα για την απόσυρση των ρυπογόνων οχημάτων αλλά και την δέσμευση των «ακίνητων» τραπεζικών λογαριασμών από το Δημόσιο.

Μέσω υπουργικής απόφασης, που θα προβλεφθεί στο παρόν νομοσχέδιο, οι ελευθεροεπαγγελματίες που αμείβονται από έναν εργοδότη θα μπορούν να δηλώνουν στη ΔΟΥ, ότι εργάζονται εκτελώντας τις ίδιες εργασίες με τους μισθωτούς στην επιχείρηση, και έτσι να υπαχθούν κανονικά στο αφορολόγητο των 10.500 ευρώ, είπε ο υπουργός Οικονομίας.

Εξετάζεται η λήψη μέτρων απόσυρσης των ρυπογόνων οχημάτων.

Ο κ. Αλογοσκούφης είπε επίσης ότι το υπουργείο εξετάζει ένα νέο σύστημα καταβολής τελών κυκλοφορίας, που δεν θα κοιτάζει μόνο τα κυβικά εκατοστά των οχημάτων αλλά και τις εκπομπές ρύπων, και «παράλληλα εξετάζουμε την εισαγωγή κινήτρων απόσυρσης για τα παλιά οχήματα που είναι πλέον ρυπογόνα».
Με πληροφορίες από: hri

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εκανε πισω ο υπουργος για τη γενια των 700 που ειναι τωψ 400.

αυτο θα τους κρατησει ομηρους μια ζωη.

λαθος της αριστερας που φωνζει γ αυτο το ζητημα.

Theodore είπε...

Μα τι λεει τωρα ο μαλακας;
Εδω καραβια χανονται,(δεν υπαρχουν λεφτα, το χρεος εχει φτασει σε δυσθεωρητα υψη) κι αυτος μιλαει για αποσυρση οχηματων.
Μα τι διαολο, για τοοσο μαλακες πια μας περναει;
Και γιατι πρεπει να μιλαει για ποασυρση;
Μπορει να βαλει καποια κριτηρια, για να μπορει να κυκλοφορησει ενα αυτοκινητο τα οποια αν δεν τα πληρει,να βγαινει εκτος κυκλοφοροας.
Τι δαιολο, θα πληρωνουν κι αυτοι ου δεν θα αποσυρουν, την τσιγγουνια των αλλων;
Και αν δεν εχουν λεφτα; Θα μου πειτε.
Να μην αγορασουν τωρα αυτοκινητο.Να παρουν του χρονου.
Ετσι κι αλλοιως, τα δινουν με 1551 δοσεις.
Να παρει μικροτερο.
Δεν ειναι ψωμι το αυτοκινητο, η κρεας, που να πρεπει να φαει.
Πολυτελεια ειναι.

Ανώνυμος είπε...

Tο αυτοκίνητο είναι ανάγκη,

επίσης το σύνολο του στόλου των αυτοκινήτων σήμερα είναι 10 ετιας, επομένως χρειάζονται άλλαγμα, παράλληλα ως χώρα έχουμε μικρά κυβικά αυτοκίνητα στο σύνολο, αυτό δεν είναι καλό για τις μεταφορές εκτός πόλης ειδικά τώρα που ανανεώνονται και οι δρόμοι.

Μέσα στις πόλεις ας τα απαγορέψουν.
Γιατί δεν εισάγουμε και αυτοκίνητα με υγραέριο που είναι αρκετά ποιο οικονομικό και ποιο καθαρό. Ας δώσουν κίνητρα για τους κατοίκους των πόλεων να αλλάξουν το αυτοκίνητο τους με αυτοκίνητο υγραερίου.

Όπως και να το δεις το μέτρο είναι αρκετά σωστό και χρήσιμο.

Theodore είπε...

Μα γιατι να δωσουν κινητρα;Εδω δεν εχουμε λεφτα και δανειζομαστε αβερτα.(Μονο στο Α εξαμηνο, δανειστηκαν 10 δις Ευρω).

Ανώνυμος είπε...

Γιατί δανειστήκαμε τόσα πολλά χρήματα σε ένα εξάμηνο, τι αγοράσαμε ;
20 χρόνια λιτότητα και ακόμη δανειζόμαστε;

Είναι πολύ μεγάλη κουβέντα το γιατί χρειάζεται να γίνει απόσυρση, γεγονός όμως είναι ότι χρειάζεται και κύρια επειδή θα βελτιώσει την ποιότητα ζωής στις πόλεις,
αυτό που πρέπει να απασχολήσει είναι κατά τη γνώμη μου η μορφή της.

Δηλαδή με άμεση η έμμεση χρηματοδότηση, σε συνεργασία με τις εταιρίες και τη συνεργασία με τις εταιρίες κ.τ.λ, σε τι θα δεσμευτεί πχ η χ εταιρία κατασκευής αυτοκινήτων αν συμμετάσχει στην απόσυρση ως αναφορά ζητήματα που αφορούν το περιβάλλον κτλ, δηλαδη αντισταθμιστικά οφέλη
Και αν δεν μπορεί να το κάνει το κράτος ας το κάνει ένας οργανισμός.



Από την άλλη πλευρά μπορείς να πεις, όπως λες κ εσύ δεν δίνουν χρήματα να επενδυθούν σε έμψυχο δυναμικό και σε υποδομές θα δώσουν για αυτοκίνητα!!