Είναι ευρέως αποδεκτή η άποψη ότι, η σχολική πραγματικότητα και ο ρόλος της αποτελεί ένα ολοκληρωμένο υποσύστημα που συνεχώς βρίσκεται σε μια αλληλεξαρτώμενη συνεργασία με το κοινωνικό, πολιτικό, οικονομικό σύστημα.
Με αυτή την έννοια, η σχολική μονάδα, ως χώρος, σχήμα, μέγεθος, κτλ επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την εκπαιδευτική διαδικασία. Οι εξωτερικές επιδράσεις δομούν και καθορίζουν την νοητικά αναπτυσσομένη προσωπικότητα των μαθητών προσανατολίζοντας και την μετέπειτα κοινωνικοπολιτιστική τους δράση.
Στη χώρα μας το πρόβλημα της σχολικής στέγης είναι μια σκληρή πραγματικότητα για τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς, την κοινωνία.
Οξύτατο είναι και το πρόβλημα της σχολικής στέγης στο Ν Ηλείας, καθώς σε πολλά σχολεία οι προδιαγραφές των παμπάλαιων κτιρίων είναι προπολεμικές και όπως επισημαίνουν οι μαθητές, το γενικότερο σχολικό περιβάλλον με τις αίθουσες κλουβιά, τις σπασμένες μπασκετες, τους κατεστραμμένους τοίχους, κτλ θυμίζει «εμπόλεμη ζώνη» που δημιουργεί κλίμα ανασφάλειας.
Με αυτή την έννοια, η σχολική μονάδα, ως χώρος, σχήμα, μέγεθος, κτλ επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την εκπαιδευτική διαδικασία. Οι εξωτερικές επιδράσεις δομούν και καθορίζουν την νοητικά αναπτυσσομένη προσωπικότητα των μαθητών προσανατολίζοντας και την μετέπειτα κοινωνικοπολιτιστική τους δράση.
Στη χώρα μας το πρόβλημα της σχολικής στέγης είναι μια σκληρή πραγματικότητα για τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς, την κοινωνία.
Οξύτατο είναι και το πρόβλημα της σχολικής στέγης στο Ν Ηλείας, καθώς σε πολλά σχολεία οι προδιαγραφές των παμπάλαιων κτιρίων είναι προπολεμικές και όπως επισημαίνουν οι μαθητές, το γενικότερο σχολικό περιβάλλον με τις αίθουσες κλουβιά, τις σπασμένες μπασκετες, τους κατεστραμμένους τοίχους, κτλ θυμίζει «εμπόλεμη ζώνη» που δημιουργεί κλίμα ανασφάλειας.
Πέραν αυτών, η εικόνα των σχολείων φανερώνει ότι, για πολλές δεκαετίες δεν έχει γίνει καμιά πολιτική προσπάθεια για ουσιαστική αναβάθμιση των σχολικών υποδομών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου