Σάββατο, Φεβρουαρίου 5

ΟΠΕΚΕΠΕ της ταλαιπωρίας


Ο ΟΠΕΚΕΠΕ είναι ο Ελληνικός Οργανισμός πληρωμών των κοινοτικών ενισχύσεων που λειτουργεί υπέρ του δημοσίου συμφέροντος για να κατανεμηθούν δίκαια, σωστά και έννομα τα περίπου 3 δισεκατομμύρια ευρώ που διαχειρίζεται ετησίως από τις αγροτικές ενισχύσεις που χορηγούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση στον γεωργικό τομέα. Εποπτεύεται από τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.
Στην εποχή του μνημονίου η έλλειψη προσωπικού λόγω της απόλυσης των συμβασιούχων και η πλήρης αδιαφορία της κυβέρνησης ακόμη για τα απλά προβλήματα των αγροτών –κτηνοτρόφων υποβάλουν τους συναλλασσόμενους με τον ΟΠΕΚΕΠΕ πολίτες από το Νομό Ηλείας σε μια απίστευτη ταλαιπωρία.
Αυτή την εποχή εκατοντάδες πολίτες προσπαθούν να υποβάλουν την ενιαία αίτηση Ενίσχυσης & Δήλωση Καλλιέργειας / Εκτροφής ΕΛΓΑ 2011 χωρίς μεταβολές στοιχείων, η οποία ως γνωστό υποβάλλεται στα κατά τόπους γραφεία του οργανισμού για επικύρωση και ολοκλήρωση της διαδικασίας εντός 15 ημερών από την ημερα ηλεκτρονικής υποβολής της.
Για το λόγο αυτό οι ενδιαφερόμενοι μετακινούνται αρκετά χιλιόμετρα, από όλα τα σημεία του νομού, προκειμένου να επισκεφτούν το υποκατάστημα του ΟΠΕΚΕΠΕ στον πύργο, μάταια όμως γιατί όταν φθάνουν στο κτήριο που στεγάζει τα γραφεία διαπιστώνουν ότι σε καθημερινή βάση, εδώ και μέρες, παραμένουν κλειστά, χωρίς κάποια ειδοποίηση, χωρίς κάποιο ενημερωτικό σημείωμα για τις ώρες λειτουργίας.
‘Όταν η πολιτεία λέει ότι θα πρέπει ο πολίτης να σέβεται τους νόμους, να πληρώνει τους φόρους, να καταβάλλει τις ασφαλιστικές του εισφορές σημαίνει ταυτόχρονα ότι η πολιτεία πρέπει να σέβεται τον κάθε άνθρωπο και να τον μεταχειρίζεται ισότιμα. Εφόσον η πολιτεία με τη στάση της ταλαιπωρεί την κοινωνία ακόμη και για τα αυτονόητα ξεκάθαρα υποδηλώνει[ως γεγονός] ότι η κυβέρνηση που διαχειρίζεται τη λειτουργία του κράτους δεν σέβεται την κοινωνία, δεν σέβεται το θεσμικό της ρόλο.

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

ΤΩΡΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ LFDS. Θα ήθελα να το ανακοινώσω στο κοινό για το πώς ήρθα σε επαφή με την LFDS αφού έχασα τη δουλειά μου και είχα αρνηθεί το δάνειο από την τράπεζά μου και άλλα χρηματοπιστωτικά πιστωτικό αποτέλεσμά μου. Δεν θα μπορούσα να πληρώσω τα τέλη των παιδιών μου. Ήμουν πίσω από λογαριασμούς, που θα έπρεπε να πεταχτούν έξω από το σπίτι εξαιτίας της αδυναμίας μου να πληρώσω το ενοίκιο μου. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου τα παιδιά μου πήραν από μένα από την ανατροφή. Στη συνέχεια, έθεσα να αναζητήσουν χρήματα σε απευθείας σύνδεση όπου έχασα 3.670 δολάρια που δανείζομαι από τους φίλους που είχα σχίσει από δύο εταιρείες online δανείου. Μέχρι να διαβάσω για: Le_Meridian Χρηματοδότηση Υπηρεσία (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) κάπου στο διαδίκτυο, ακόμα δεν ήταν να πείσει λόγω του τι έχω περάσει μέχρι ένας συγγενής μου που είναι ένας κλήρος μου είπε επίσης σχετικά με το τρέχον πρόγραμμα δανείων της LFDS με πολύ χαμηλό επιτόκιο 1,9 %% και τους υπέροχους όρους αποπληρωμής χωρίς ποινή για αδυναμία πληρωμής. Δεν έχω άλλη επιλογή από το να έρθω σε επαφή μαζί τους που έκανα μέσω του κειμένου + 1-989-394-3740 και ο κ. Benjamin μου απάντησε πίσω εκείνη την ημέρα ήταν η καλύτερη και σπουδαία ημέρα της ζωής μου που δεν μπορεί ποτέ να ξεχαστεί όταν λάβετε μια ειδοποίηση πίστωσης ύψους $ 400,000.00 USD ποσό δανείου που εγώ ζήτησα. Χρησιμοποίησα αποτελεσματικά το δάνειο για να πληρώσω τα χρέη μου και να ξεκινήσω μια επιχείρηση και σήμερα και τα παιδιά μου είναι τόσο χαρούμενα και εκπληρώνουν. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) WhatsApptext helpline: + 1-989-394-3740 Γιατί το κάνω αυτό; Το κάνω αυτό για να εξοικονομήσω όσους χρειάζονται ένα δάνειο για να μην πέσουν θύματα απάτης στο διαδίκτυο. Ευχαριστώ και ο Θεός σας ευλογεί όλους, είμαι Oleksander Artem από το Horizon Park BC, Ουκρανός.