Άνευ προηγουμένου, που όμοιό του δεν έχει υποστεί κανένας άλλος εκπαιδευτικός κλάδος είναι το μένος το υπουργείου παιδείας για τον απλό εκπαιδευτικό φυσικής αγωγής, τη φυσική αγωγή και γενικότερα τον σχολικό αθλητισμό.
Με άλλοθι την πολιτική του μνημονίου, αντιεπιστημονικές ανακρίβειες, αστήρικτα επιχειρήματα και επικίνδυνες για την παιδεία υπεραπλουστεύσεις προκαλούν αναστάτωση και αβεβαιότητα σε μαθητές και γονείς καταδικάζοντας, εν μέσω της μεγαλύτερης μεταπολεμικής κρίσης που βιώνει η χώρα μας, εκατοντάδες χιλιάδες εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής που τουλάχιστον για μια οκταετία απασχολούνταν ως ωρομίσθιοι στα δημόσια σχολεία να ζουν τον ‘εφιάλτη’ της ανεργίας .
Ας δούμε, όμως, τα πράγματα με τη σειρά τους.
Το υπουργείο παιδείας με την Αρ. πρωτ. Φ.12/668/67296/Γ1 εγκύκλιο από 10/06/2010 ενημέρωσε τη διοικητική πυραμίδα της εκπαίδευσης ότι, “ η φυσική αγωγή, αν δεν υπάρχουν εκπαιδευτικοί της αντίστοιχης ειδικότητας, διδάσκεται από δασκάλους”. Η συγκεκριμένη εγκύκλιος, ούτε δημοσιοποιήθηκε, ούτε συζητήθηκε, με αποτέλεσμα κανένας απο τον κλάδο της φυσικής αγωγής να μην αντιδράσει.
Εδώ πρέπει να τονίσουμε ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχει νομοθεσία που να δικαιολογεί την κάλυψη των οργανικών ή λειτουργικών κενών της φυσικής αγωγής με εκπαιδευτικούς άλλης ειδικότητας, συνεπώς η επιχειρηματολογία της παραπάνω εγκυκλίου είναι νομικά αστήρικτη, κατάφωρα άδικη και παιδαγωγικά επικίνδυνη.
Με άλλοθι την πολιτική του μνημονίου, αντιεπιστημονικές ανακρίβειες, αστήρικτα επιχειρήματα και επικίνδυνες για την παιδεία υπεραπλουστεύσεις προκαλούν αναστάτωση και αβεβαιότητα σε μαθητές και γονείς καταδικάζοντας, εν μέσω της μεγαλύτερης μεταπολεμικής κρίσης που βιώνει η χώρα μας, εκατοντάδες χιλιάδες εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής που τουλάχιστον για μια οκταετία απασχολούνταν ως ωρομίσθιοι στα δημόσια σχολεία να ζουν τον ‘εφιάλτη’ της ανεργίας .
Ας δούμε, όμως, τα πράγματα με τη σειρά τους.
Το υπουργείο παιδείας με την Αρ. πρωτ. Φ.12/668/67296/Γ1 εγκύκλιο από 10/06/2010 ενημέρωσε τη διοικητική πυραμίδα της εκπαίδευσης ότι, “ η φυσική αγωγή, αν δεν υπάρχουν εκπαιδευτικοί της αντίστοιχης ειδικότητας, διδάσκεται από δασκάλους”. Η συγκεκριμένη εγκύκλιος, ούτε δημοσιοποιήθηκε, ούτε συζητήθηκε, με αποτέλεσμα κανένας απο τον κλάδο της φυσικής αγωγής να μην αντιδράσει.
Εδώ πρέπει να τονίσουμε ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχει νομοθεσία που να δικαιολογεί την κάλυψη των οργανικών ή λειτουργικών κενών της φυσικής αγωγής με εκπαιδευτικούς άλλης ειδικότητας, συνεπώς η επιχειρηματολογία της παραπάνω εγκυκλίου είναι νομικά αστήρικτη, κατάφωρα άδικη και παιδαγωγικά επικίνδυνη.
Παράλληλα, οι άνεργοι εκπαιδευτικής φυσικής αγωγής που βρίσκονται στους πίνακες- επετηρίδες του υπουργείου παιδείας είναι χιλιάδες.
Κατ’ αυτό τον τρόπο φτάσαμε στον Φεβρουάριο, τα κενά φυσικής αγωγής στα σχολεία είναι χιλιάδες και, το υπουργείο παιδείας, αν και στους πίνακες υπάρχουν υπεραρκετοί άνεργοι εκπαιδευτικοί φυσικής αγωγής που έχουν καταθέσει αίτηση πρόσληψης, προσέλαβε, από την αρχή της σχολικής χρονιάς, επιπλέον δάσκαλους, για να λειτουργήσουν τα σχολεία και να μπορέσουν να καλύψουν όλα τα υπάρχοντα κενά στη φυσική αγωγή.
Κατ’ αυτό τον τρόπο φτάσαμε στον Φεβρουάριο, τα κενά φυσικής αγωγής στα σχολεία είναι χιλιάδες και, το υπουργείο παιδείας, αν και στους πίνακες υπάρχουν υπεραρκετοί άνεργοι εκπαιδευτικοί φυσικής αγωγής που έχουν καταθέσει αίτηση πρόσληψης, προσέλαβε, από την αρχή της σχολικής χρονιάς, επιπλέον δάσκαλους, για να λειτουργήσουν τα σχολεία και να μπορέσουν να καλύψουν όλα τα υπάρχοντα κενά στη φυσική αγωγή.
Το δικαιολογεί δε, μέσω των τοπικών διευθύνσεων Α/θμιας εκπαίδευσης λέγοντας ότι, ‘το αναφέρει η εγκύκλιος Φ.12/668/67296/Γ1’.
Εκτός των παραπάνω, το Υπουργείο Παιδείας από την αρχή της τρέχουσας σχολικής χρονιάς έως σήμερα έχει προχωρήσει στην κατάργηση ενός σημαντικού αριθμού τμημάτων αθλητικής Διευκόλυνσης (ΤΑΔ-ΕΤΑΔ) και με την υπ’αρίθμ.6251/ΙΒ/19-01-2011 εγκύκλιο στην κατάργηση των σχολικών αγώνων.
Τα προαναφερόμενα δείχνουν ότι:
Α. Το υπουργείο παιδείας θέλει να ‘εξοντώσει’ επαγγελματικά τους εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής που για πολλά χρόνια εργάζονταν στα δημόσια σχολεία ως ωρομίσθιοι για να μπορέσουν [ η κυβέρνηση] μετά τη μεταβατική περίοδο που προβλέπει ο νέος νόμος για τις προσλήψεις να τοποθετήσουν στην εκπαίδευση τους ‘δικούς τους’ .
Β. Το υπουργείο παιδείας δεν ενδιαφέρεται για το σύνολο των εκπαιδευτικών αναγκών της μαθητιώσας και φοιτητιώσας νεολαίας.
Γ. Το υπουργείο παιδείας στοχεύει στην υποβάθμιση του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής και γενικότερα του αθλητισμού για να καταστεί πιο εύκολη η υποδούλωση της ελληνικής νεολαίας σε πρότυπα ζωής που υπηρετούν την ξένη επικυριαρχία [μνημόνιο κ.α.] .
Εκτός των παραπάνω, το Υπουργείο Παιδείας από την αρχή της τρέχουσας σχολικής χρονιάς έως σήμερα έχει προχωρήσει στην κατάργηση ενός σημαντικού αριθμού τμημάτων αθλητικής Διευκόλυνσης (ΤΑΔ-ΕΤΑΔ) και με την υπ’αρίθμ.6251/ΙΒ/19-01-2011 εγκύκλιο στην κατάργηση των σχολικών αγώνων.
Τα προαναφερόμενα δείχνουν ότι:
Α. Το υπουργείο παιδείας θέλει να ‘εξοντώσει’ επαγγελματικά τους εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής που για πολλά χρόνια εργάζονταν στα δημόσια σχολεία ως ωρομίσθιοι για να μπορέσουν [ η κυβέρνηση] μετά τη μεταβατική περίοδο που προβλέπει ο νέος νόμος για τις προσλήψεις να τοποθετήσουν στην εκπαίδευση τους ‘δικούς τους’ .
Β. Το υπουργείο παιδείας δεν ενδιαφέρεται για το σύνολο των εκπαιδευτικών αναγκών της μαθητιώσας και φοιτητιώσας νεολαίας.
Γ. Το υπουργείο παιδείας στοχεύει στην υποβάθμιση του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής και γενικότερα του αθλητισμού για να καταστεί πιο εύκολη η υποδούλωση της ελληνικής νεολαίας σε πρότυπα ζωής που υπηρετούν την ξένη επικυριαρχία [μνημόνιο κ.α.] .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου